Administratief VvE beheer
VvE administratie volgens het boekje
Onder VvE Beheer valt een groot administratief deel. Denk aan van het opstarten van een nieuwe VvE, het organiseren van de ledenvergaderingen en het afsluiten van de juiste verzekeringen. De administratie van de VvE uitbesteden bespaart je veel werk en rompslomp en geeft de zekerheid dat het goed gebeurt.
Welke taken vallen onder VvE administratie?
VvE administratie omvat een groot deel van het totale VvE beheer. Denk aan:
- Het opstarten (of overnemen) van een Vereniging van Eigenaren;
- Het inschrijven bij de Kamer van Koophandel;
- Het openen of overnemen van een bankrekening voor jullie VvE;
- Het registreren van de gegevens van alle appartementseigenaren in het Online VvE Beheersysteem (OVBS);
- Het aanmaken van persoonlijke accounts en het veilig verzenden van wachtwoorden aan alle eigenaren;
- Het organiseren van de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering;
- Het adviseren over de hoogte van de VvE bijdrage volgens wetgeving, met instemming van de eigenaren;
- Het verzorgen van de ledenadministratie en correspondentie van de Vereniging;
- Het zorgen voor voldoende verzekering en het verzekerd houden van het gebouw of complex tegen schade.
Goed verzekeren. Totaal normaal.
Goed verzekerd zijn is goed wonen. We adviseren graag over de verplichte en aanvullende verzekeringen voor de VvE en sluiten ze ook meteen voor je af.
Administratie VvE uitbesteden?
Laat je administratief beheer doen door Totaal VvE Beheer. Dan weet je zeker dat…
- … je niet betaalt voor onnodige zaken, zoals dure software of veel overhead;
- … het goed geregeld is, volgens de wet- en regelgeving;
- … je altijd meteen terecht kunt bij een vaste beheerder;
- … je ons met spoedgevallen 24/7 kunt bereiken en we het snel oplossen;
- … je VvE krijgt wat je verwacht; we doen wat we beloven.
Wij noemen dat totaal normaal. Ontdek ons voordelige totaalpakket:
Bekijk meer
Direct contact
Voor al je VvE vragen kan je bij ons terecht. Makkelijk contact, goed geholpen. Totaal normaal.